Portal w trakcie przebudowywania.
Niektóre funkcje są tymczasowo wyłączone, inne mogą nie działać poprawnie.

Magda

19.11.2008 22:08
Witam,
Z urodzenia Krakowianka, z pochodzenia po "mieczu" Kałuszanka, a po "kądzieli" Okocimianka.
Z zawodu jestem przewodnikiem po Krakowie. Genealogia to moja pasja, której poświęcam każdą wolną chwilę.
Staram się, aby moje badania genealogiczne nie skupiały się tylko na dopisywaniu kolejnych dat i dorysowywaniu kolejnych gałązek. Zbieram stare zdjęcia, słucham anegdot opowiadanych przez nestorów mojej rodziny.
Mój wywód przodków zadedykowałam córce, licząc, że będzie w przyszłości kontynuować poszukiwania i pielęgnować rodzinne tradycje.
Gratulacje dla Twórcy "Oka"!
Pozdrawiam Wszystkich zaglądających do "Okiem"!
Wyrazy uznania dla współtworzących leksykon i bazę zdjęć!

Magdalena Smolska - Kwinta

Odpowiedzi (4)

10.11.2009 11:24
Witam,
Z urodzenia Krakowianka, z pochodzenia po "mieczu" Kałuszanka, a po "kądzieli" Okocimianka.
Z zawodu jestem przewodnikiem po Krakowie. Genealogia to moja pasja, której poświęcam każdą wolną chwilę.
Staram się, aby moje badania genealogiczne nie skupiały się tylko na dopisywaniu kolejnych dat i dorysowywaniu kolejnych gałązek. Zbieram stare zdjęcia, słucham anegdot opowiadanych przez nestorów mojej rodziny.
Mój wywód przodków zadedykowałam córce, licząc, że będzie w przyszłości kontynuować poszukiwania i pielęgnować rodzinne tradycje.
Gratulacje dla Twórcy "Oka"!
Pozdrawiam Wszystkich zaglądających do "Okiem"!
Wyrazy uznania dla współtworzących leksykon i bazę zdjęć!

Magdalena Smolska - Kwinta


Pozdrawiam,
pytam uprzejmie czy występują i są Pani znani Szczurkowscy w Krakowie czy to jedna rodzina czy są też niespokrewnione,ciągle jestem na etapie poszukiwań
każda informacja jest cenna.
Z góry bardzo dziekuję,
Jan Korab Szczurkowski.
30.01.2010 11:41
Witam,
Z urodzenia Krakowianka, z pochodzenia po "mieczu" Kałuszanka, a po "kądzieli" Okocimianka.